Tokyo Jetz is trending

Tokyo Jetz is trending on Twitter. Popular tweets on Tokyo Jetz.


Ad - Top movies on iTunes USA


forever playa .
@SheRealLoyal_
yo these D celebrities are on the finest crack Desi , B Simone , Tokyo jetz, Santana big fried oreo looking ass , shekinah likeeeeee wtf 😭
01 Jun, 11:49 AM UTC
Kimmie 🌻
@KimmieLae
So you mean to tell me, Tokyo Jetz, the mother of a BLACK MALE, is out here mocking the death of another BLACK MALE, that was murdered by the police...while jokingly threatening to kill another BLACK MALE in the same fashion? The coon chip has been activated @KimmieLae's photo on Tokyo Jetz
01 Jun, 01:03 PM UTC
Kizzle
@leekizzle25
So black twitter has canceled Doja Cat, Desi, B. Simone, Santana, and Tokyo Jetz all in about a week😂 GO GO GO GO GO GO GO GO WHO’S NEXT
01 Jun, 02:13 PM UTC
bryso3x
@bryso3x_
Tokyo jetz canceled, we got black folks making jokes bout they own kind https://t.co/sGP0HYcQE1
01 Jun, 06:46 AM UTC
Leinaaaa🍯
@LifewithLeina
Welp Tokyo Jetz..... CANCELED! @LifewithLeina's photo on Tokyo Jetz
01 Jun, 11:32 AM UTC
luh shield ass nigga🙃
@tenacious_tia_
Tokyo Jetz is OUTTA HERE. Absolutely ridiculous. We’re seeing a lot of true colors in the last few days
01 Jun, 11:37 AM UTC
ARIBARBIE💋
@reallyybarbie
OH TOKYO JETZ DELETED HER TWITTER?? come outside sis, we just wanna talk! aint nobody gon jump you. @reallyybarbie's photo on Tokyo Jetz
01 Jun, 02:40 PM UTC
𝖙𝖍𝖎𝖈𝖐 𝖋𝖎𝖑 𝖆 😏
@kaeethstallion
lol that girl tokyo jetz really said “i’ll george floyd yo mf ass” like are you joking??? there’s no way you could even fix your mouth to say that as a BLACK WOMAN with a BLACK SON
01 Jun, 07:12 AM UTC
Sister Avanti’s sister
@CynNotABaddie
If you think Tokyo Jetz was “just playing” or “Black people always talk like that” BLOCK ME ! Expeditiously
01 Jun, 12:49 PM UTC
XXL Magazine
 @XXL
Tokyo Jetz makes George Floyd joke and faces immediate backlash: https://t.co/E9D53MiqWy
01 Jun, 01:23 PM UTC
THE NEIGHBORHOOD TALK
@TNHTalk
Tokyo Jetz is facing backlash after mocking George Floyd’s death in a video clip. “Ima George Floyd your motherf*cking ass.” @TNHTalk's photo on Tokyo Jetz
01 Jun, 12:27 PM UTC
karisa (♍︎)
@karisaaaxo
All the D celebrities that got canceled so far: -Desi Banks -B Simone -Santana -Tokyo Jetz -Shekinah Tragic.. https://t.co/3lA49u7yXz
01 Jun, 02:16 PM UTC
.
@__ninaaRoss
Y’all keep saying Tokyo jetz cancelled... welll when tf you ever heard someone say “ play that Tokyo “ tf 😭😭😭😭😭 bye
01 Jun, 01:12 PM UTC
Dee Holt ❄️➏
@D_1andOnly_
Tokyo Jetz friends fake as hell too for not checking her and then still posting that video on they story. Smh
01 Jun, 02:33 PM UTC
Saycheese TV 👄🧀
@SaycheeseDGTL
Jacksonville rapper Tokyo Jetz is under fire for being caught on camera saying “You gon make me George Floyd yo axx” she’s currently the #2 trending topic on twitter. https://t.co/KrAyVMbT0f
01 Jun, 12:30 PM UTC
THE itGIRL
@OurmaniChanel
y’all lame for letting tokyo jetz slide cause if she wasn’t black y’all would chew her ass up
01 Jun, 06:17 PM UTC
Stokes✨
@Djstokes_
For all of y’all saying that the Tokyo jetz situation is not that serious, how would you feel if that was your daddy or brother she made the “joke” about? Oh ok.
01 Jun, 07:35 PM UTC
KT🦋
@_keryannakierra
Tokyo Jetz friend set her up for that kill by posting that video..
01 Jun, 05:53 PM UTC
*
@tahjsochic_
nooo not tokyo jetz. damn I can never have shit https://t.co/PZMGW9b5B0
01 Jun, 02:25 PM UTC
DJ First Class™ 🏁
 @1DJFirstClass
Tokyo Jetz By A Mile https://t.co/JytdJKMuwD @1DJFirstClass's photo on Tokyo Jetz
01 Jun, 02:23 PM UTC
shona.💋
@datdamnshona
tokyo jetz trying to apologize with them fake ass tears girl fuck you
01 Jun, 06:27 PM UTC
Coy.
@1YoungCoy
Lmao That Tokyo Jetz Chick Was Crying On Live Trying To Save That Image... It’s Over For You Sweetheart. Next Caller!
01 Jun, 06:43 PM UTC
Buck
 @Gpurvooo
Tokyo Jetz not even sure who she is but she’s even more irrelevant now. ✌🏾
01 Jun, 02:06 PM UTC
tasia t 🖤
@tasia_t5
I was really fw Tokyo Jetz too 😔 smh.
01 Jun, 10:46 PM UTC
🦄 queen
@the_royalgizell
Damn Tokyo Jetz losing followers quick asl 😂😂😂
01 Jun, 11:02 PM UTC
Dildeaux
@daritheprince
Tokyo Jetz really gotta fight her crew cause we would’ve never known 😂😭 Welp... SHES OUTTA HEREEEEE
01 Jun, 11:02 PM UTC
--
@1R0TIMI
...who is Tokyo Jetz?
01 Jun, 11:01 PM UTC
Princessa
@DimeC_
Tokyo jetz lame as hell for what she said and allat fake ass crying
01 Jun, 11:01 PM UTC
Avis 💕
@avisdanielle__
I’m not gone lie, I didn’t know Tokyo Jetz was apparently a rapper until today, thought they were a MUA
01 Jun, 11:01 PM UTC
Nijha’ ✨..
@deahvionn
It’s crazy bruh because I actually LOVED Tokyo Jetz .. like I never would’ve thought she would pull that bullshit
01 Jun, 11:00 PM UTC

Ad - Top movies on iTunes United States